Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement. Veuillez informer l'établissement Acogedor Apartamento con Patio en el Corazón de Sevilla , Junto a Plaza San Marcos à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation. Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires. Vous ne pouvez pas effectuer votre quarantaine liée au coronavirus (COVID-19) dans cet établissement. Les clients âgés de moins de 18 ans doivent être accompagnés d'un parent ou d'un tuteur légal pour pouvoir s'enregistrer. Un dépôt de garantie d'un montant de EUR 300 est demandé. Votre hôte le débitera 7 jours avant votre arrivée. Il devra être payé par carte de crédit. Le remboursement devrait être effectué dans les 7 jours qui suivent votre départ. Le dépôt de garantie vous sera entièrement remboursé sur votre carte de crédit, si aucun dommage n'a été constaté par l'établissement. Groups are accepted. Min age required to check in is 25 years. Families are welcome. To guarantee compliance with current regulations on public safety, this establishment requires online check-in through its own channel, which may request the tourist's image of the identity document and/or selfie. Personal data will be processed in accordance with the provisions of the General Data Protection Regulation, Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament. For these purposes, the necessary measures will be adopted to prevent its alteration, loss, treatment or unauthorized access To facilitate the management of deposits, the Owner uses the Swikly service, a secure solution, which allows deposits to be made online simply by entering a bank card number, without impacting the Guest's account balance. Swikly avoids the sending of transfers, cash or blocking a bank card. To deposit the deposits, simply click on the Swikly link sent by the Owner and follow the steps requested, no later than one month before the start of the stay. This is not a payment: the Guest will not be charged the amount requested, but authorises such a charge in the event of damage. Bank charges for depositing the deposit are the responsibility of the Guest and will be charged directly by Swikly upon acceptance of the authorisation (1% of the amount of the deposit). Otherwise, the security deposit for damages will be charged by Swikly, when the owner has deducted the amount of the damages plus 5.6% corresponding to the collection costs. Special Requests are subject to availability and additioPlease note that all nal charges may apply. Please inform the property of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Quiet hours are between 21:00:00 and 09:00:00.