Pavilion Hotel Kuala Lumpur Managed by Banyan Tree
170 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100, Malaisie
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Arrivée à partir de : | 15:00 |
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Départ avant : | 12:00 |
Commodités
Pavilion Hotel Kuala Lumpur Managed by Banyan Tree : plus d'informations
Pavilion Hotel Kuala Lumpur Managed by Banyan Tree
Bénéficiant d'un accès direct au Pavilion Kuala Lumpur, le Pavilion Hotel Kuala Lumpur Managed by Banyan Tree propose un hébergement 5 étoiles avec une piscine extérieure. Une salle de sport est à votre disposition.
Évaluations et commentaires
Commentaires des voyageurs
Commentaire : 29 mai 2025
Date d'arrivée : mai 2025
Commentaire : 20 avr. 2025
“Un emplacement et un confort fantastiques, laissé tomber par une mauvaise gestion des allergies”
La vue depuis notre chambre était imprenable, surtout la nuit, donnant sur l'une des rues emblématiques de KL. Quant aux repas, le petit déjeuner était très varié et satisfaisant. Nous avons passé le réveillon de Noël à l’hôtel et notre fils était ravi de la visite du Père Noël ce soir-là. Le dîner était délicieux et très bon rapport qualité-prix.
L'un des grands avantages de cet hôtel est l'accès direct au centre commercial Pavilion, qui est très pratique pour faire du shopping ou profiter de l'aire de restauration.
Cependant, malgré tous ces points positifs, nous ne recommandons pas cet hôtel. La raison principale est que quatre d'entre nous sont intolérants au lactose. Alors que le lait de soja ou d'avoine était soi-disant disponible au petit déjeuner, il n'était pas toujours offert tous les jours, et nous avons dû demander spécifiquement au personnel pour cela. Comme nous étions un groupe de sept, nous étions toujours assis dehors. Nous avons utilisé nos téléphones pour traduire nos demandes et éviter toute confusion lors de la demande de lait à base de plantes chaudes.
Malgré nos efforts, le personnel de la terrasse a apporté à plusieurs reprises du lait de vache à la place, que nous avons dû doubler - vérifier à chaque fois. À plusieurs reprises, le personnel a parlé entre eux en nous regardant, qui se sentait mal à l'aise et irrespectueux. Tout au long de notre séjour de 9 jours, nous devions constamment être en alerte à ce sujet.
Ce n’est que le dernier jour qu’un directeur nous a finalement demandé si nous rentrions le lendemain pour qu’ils puissent préparer du lait végétal — malheureusement, il était trop tard. Mes parents avaient rencontré le même problème l'année précédente et l'avaient mentionné dans une revue, mais il semble que rien n'a changé.
De nos jours, de plus en plus de gens ont des intolérances alimentaires qui peuvent avoir un impact sur leur santé. Je m'attendais à ce que le personnel soit plus prévenant au lieu de nous faire sentir comme un fardeau.
Ce problème a vraiment éclipsé notre séjour, ce qui est malheureux car le reste du personnel était vraiment accueillant, notre chambre était parfaite, et la nourriture était excellente.
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 5 mai
Thank you very much for taking the time to share such a detailed of your recent stay with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur.
We are truly pleased to know that your family holiday was made special in many ways, from the comfort and spaciousness of your room in the Oasis Club, to the magical Christmas Eve celebration and the breath taking city views. It’s also wonderful to hear that your little one enjoyed Santa’s visit, and that you found great value in your dining experiences with us. We are glad that the direct connection to Pavilion Mall added convenience to your stay.
Meanwhile, I would like to extend our sincere apologies for the shortfalls you experienced in regard to the handling of your dietary requirements. We deeply regret that the management of lactose intolerance was not up to standard, and even more so that this recurring issue disrupted your peace of mind throughout your visit. Your feedback regarding the inconsistent availability of plant-based milk, the repeated misunderstandings, and the discomfort you felt while interacting with the staff is concerning, and certainly not reflective of the thoughtful, respectful service we aim to deliver.
Please rest assured that your comments have been shared in full with our Food & Beverage and service teams. We are taking immediate steps to improve our communication, training, and service delivery, particularly with regards to special dietary needs.
We thank you again for acknowledging the many positives of your stay, FrederiqueN974, and despite this unfortunate lapse, we do hope to have the opportunity to welcome you and your family back for a more seamless and enjoyable experience in the future.
Best regards,
Emile Otte
Hotel Manager
Commentaire : 8 avr. 2025
Séjour agréable
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 14 avril
Thank you very much for sharing your comments, concerning your recent stay, at Pavilion Hotel Kuala Lumpur.
We are pleased to hear that you enjoyed the comfort and cleanliness of our rooms, the warm hospitality of our team, and the convenience of our location with direct access to Pavilion Mall. However, we are truly sorry to learn about the discomfort you experienced with the room temperature and the way your concern was handled. Please accept our sincere apologies, your feedback is important to us, and we will certainly review this with our team to ensure a more responsive and solution-oriented approach in the future.
Thank you once again for submitting this review on TripAdvisor, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better stay.
Best regards,
Emile Otte
Hotel Manager
Commentaire : 5 avr. 2025
Merveilleux
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 7 avril
It was truly a pleasure having you as our guest during your recent stay, at Pavilion Hotel Kuala Lumpur.
We are delighted to hear that you had such a remarkable experience with us, from our friendly team members and well-appointed rooms to the stunning views from our infinity pool. It’s great to know that the comfort of the bed and pillows, as well as thoughtful touches like daily glass-bottled water, added to your overall enjoyment.
We are also glad you enjoyed the breakfast selection, and we appreciate your kind mention of the freshly squeezed orange juice and made-to-order eggs. Your suggestion regarding having some eggs prepared in advance to reduce wait time is a valuable one, and we have shared it with our Culinary team for consideration.
It was truly a pleasure having you with us WorldTravellerUK99, and we hope to welcome you back again soon for another memorable stay.
Best regards,
Emile Otte
Hotel Manager
Commentaire : 1 avr. 2025
Super hôtel, super équipe de service!
Réponse de l'hôtel
Commentaire : 7 avril
Thank you so much for your continued support and for taking the time to share such a wonderful review of your recent stay at Pavilion Hotel Kuala Lumpur.
It’s truly an honour to welcome you and your family back time and time again over the past three years. We are delighted to know that each visit continues to meet your expectations, from the seamless check-in experience at our Club Lounge on Level 13A to the excellent service and offerings provided by our dedicated team.
A special thank you for recognising JingYee for her warm hospitality and ever-present smile. Your kind words will surely make her day, and we will also share your compliments with the rest of the team, named or unnamed, who always strive to make every guest feel right at home.
We truly appreciate your recommendation, 965angb, and look forward to welcoming you back for your sixth visit soon.
Best regards,
Emile Otte
Hotel Manager
Excellent emplacement
170 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100, Malaisie|0,72 km du centre-ville
10 attractions touristiquesà moins de 2,39 km
Transportà moins de 2,43 km
Aéroportà moins de 46,06 km
Arrivée et départ
Arrivée à partir de :
15:00
Départ avant :
12:00
Bon à savoir
Veuillez contacter l'hôtel pour en savoir plus sur l'ajout de lits supplémentaires.
Veuillez contacter l'hôtel pour en savoir plus sur l'ajout d'un lit bébé.